TNT Innight streeft er voortdurend naar om voorop te lopen als het gaat om de ontwikkeling van innovatieve producten in de wereld van nachtdistributie. NightTracker, de applicatie waarmee u online uw zendingen kunt volgen, is daar een voorbeeld van. Techniek staat nooit stil en dat geldt ook voor NightTracker. Met veel plezier presenteren we u dan ook een nieuwe, verbeterde, interactieve versie van NightTracker aan.
Uw voordelen Deze versie van NightTracker heeft een aantal eigenschappen die het volgen van een zending voor u nog makkelijker maken. Bovendien vergroot het de interactiviteit tussen u en TNT Innight:
- U kunt zelf een melding invoeren die opgevolgd gaat worden door uw Customer Service-handler; ook op reeds afgeleverde zendingen.
- U heeft een overzicht van alle meldingen die ingediend zijn, zowel lopende als afgesloten meldingen.
- U ziet ook wie de melding heeft ingediend. Dat voorkomt dat meerdere mensen zich met dezelfde melding bezighouden.
- U kunt eenvoudig een selectie maken op alle getoonde velden. Daarmee ziet u precies de gegevens die u nodig heeft.
- Op alle schermen kunt u de gegevens exporteren naar Excel.
- U kunt de actuele gegevens van een afleverlocatie bekijken .
- U heeft inzicht in uw accountinstellingen (wie uw accountmanager en Customer Service Handler zijn, inclusief telefoon- en e-mailgegevens).
- U kunt eenvoudig via een Change Request een wijziging in een aflevelocatie of uw accountgegevens doorgeven. Bovendien zijn alle Requests inzichtelijk voor u.
- En natuurlijk heeft NightTracker een verfrissend nieuw uiterlijk gekregen!
Benieuwd? Alle genoemde mogelijkheden en meer zijn terug te lezen in de Quick Reference NightTracker. Uw Customer Service Handler neemt binnenkort contact met u op om u een nieuwe username en wachtwoord te geven. Heeft u nog vragen dan kan hij/zij u zeker helpen.
TNT Innight wenst u veel gebruiksgemak toe met deze nieuwe versie van NightTracker!